Pettumus

Täna pettusin üsna paljudes inimestes. Mina naiivselt loodan, et kõik on nii, nagu mina arvan või siis inimesed on nö täiskasvanud ja tegutsevad vastavalt. Kuid on ka inimesi, kes püüavad lihtsalt läbi saada ja pingutamata kõike kätte saada. Kuid nii ikka ei saa. Elu ei ole mee lakkumine. Tuleb teha pidevalt tööd, et edasi jõuda. Loomulikult on ka erandeid.

Pole mõtet end teiste nimel ohverdada. Mina ei lähe ju igaühele “väga” korda. Olen justkui üks sipelgas sipelgapesast.

Selleks, et elu ei tunduks nii sünge ja minu elu oleks rõõmsamates värvides, tegin ühe korraliku uinaku ja valmistasin õhtusöögiks maitsva wokroa:) Vähemalt on nüüd kõht täis.

Lisa kommentaar

