Hall esmaspäev

Täna võttis masendus minust jälle võimust. Nii nagu esmaspäeviti tavaliselt on tavaks saanud. Neljapäeval läheb elu sisse. Sedaviisi juba mitu kuud. Päev pakkus nii positiivset kui negatiivset. Kuid negatiivne jääb mul domineerima, võtab võimust ning tekitabki masendust.

Ma tean, et mõtlemise muutmine tuleks mulle kasuks, kuid harjumuse tõttu on kõik jäänud endistviisi. Luban, et muudan end. Täna? … ei, homme. Hommik on õhtust targem.

—————————————————————————————–

Ootan kevadet, paremat tulevikku.

—————————————————————————————–

Ma ei tea, miks ma alati tahan siis midagi kirja panna, kui olen halvas tujus või siis midagi on halvasti läinud. Ega masenduse perioode mul nii palju ka ei teki. Püüan edaspidi ka muudest, positiivsest elu poolest märgi maha jätta.

lill

TUJU LÄKS PAREMAKS, KUI VAADATA LILLE FOTOSID:)

Lisa kommentaar

