Ma ei taha töötada. Mul pea valutab. Miks olen ma selline ülemõtleja ning hirmus närveerija??? Kuidas sellest lahti saada?

Miks ei võiks kõik nii minna, nagu mina tahan? Miks kõik on nii keeruline, või tegelikult on kõik lihtne, kuid mõtlen asjad ise keerulisemaks?  Vahel olen täheldanud, et kui muuta suhtumist, siis on asjalood hoopis teistsugused ja võivad olla paremad. Raske on ennast muuta või puudub mul piisavalt tahtejõudu, et end käsile võtta ja muutuda ja liikuda parema tuleviku poole.  Praegu ütlen endale, et tahan muutuda. Selleks pean ma uskuma, et olen võimeline muutuma. Kui ma usun endasse, siis on muutus ka tõenäone. Seega, alates praegusest hetkest muudan end. Alustan mõtlemise ja suhtumise muutmisest.

Tuju läks paremaks, kuid pea ikka lõhub.

Lisa kommentaar

